سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور چین ، تور لحظه آخری و ارزان چین ، پکن و شانگهای

 درمورد کشور چین چه اطلاعاتی دارین؟؟؟؟؟ قیمت خودرو در چین چقدر می باشد؟؟؟؟ کشور چین چه آب و هوایی دارد؟؟؟؟غذای مورد علاقه مردم چین چیست؟؟؟ تور ارزان چین بهترین تور در چه سالی بوده است؟؟؟؟؟؟ با کشور چین بیشتر آشنا شوید؟؟؟؟

در این کشور یکی از بیشترین رشد ها را داشت و میزان فروش در مقایسه با ماه های قبل 16.6 درصد بیشتر شده بود.یکی از علت های اصلی فروش بالای خودرو در بازار چین ارایه تسهیلات بانکی با سودهای بسیار پایین به مشتریان و تنوع خودروهای موجود در بازار و رویکرد بیشتر مردم به خرید خودروهای الکتریکی است.

از سوی دیگر دولت چین تدابیری را برای جلوگیری از آلودگی فزاینده هوا اتخاذ کرده است که مردم را مجبور کرده خودروهای فرسوده را از رده خارج و خودروهای با کیفیت بالاتری را خریداری کنند.

از جمله اینکه خودروهای شهر پکن که از هشت سال پیش خریداری شده باشند یعنی تقریبا از سال 2008 میلادی برای گرفتن معاینه خودرو با دشواری های زیادی روبرو خواهند شد.همزمان دولت اعلام کرده است که خودروهایی که تولید سال های قبل از 2005 میلادی هستند نیز از ماه فوریه (بهمن ماه) امسال حق تردد در سطح شهر پکن را در روزهای هفته ندارند و فقط می توانند روزهای تعطیل شنبه و یکشنبه تردد کنند.

تدابیر مشابهی نیز در استان ها و شهرهای مختلف نواحی آلوده شمالی کشور چین نیز در نظر گرفته شده است که برای مردم راهی به جزخرید خودرو نو باقی نمی گذارد.

چه اطلاعاتی در مورد  تور ارزان چین دارین؟؟؟؟

با همان قلمی که خط نوشته می شود نقاشی هم می شود و بنابراین خط چینی یک نوع نقاشی است صحبت کردن به زیان چینی از لحاظ لغات و دستور بسیار ساده است چون یک کلمه هم می تواند فعل باشد و هم اسم و صفت و قیود زمان و مکان جملات را به گذشته و حال و اینده می رساند ولی از نظر نوشتن چون بیش از پنج هزار کلمه باید آموخت نوشتن مشکل است.

در سال 1931 بر اثر کاوشها چند قطعه کوارتز تراشیده شده در کنار جمجمه پیدا کردن و دیگر تردیدها برطرف شد که انسان پکن از نوع انسان است نه بنا بر اعتقاداتی از میمون زیرا یکی از نشانه های انسانهای اولیه استفاده از ابزار و آتش است.

در آغاز این سلسله کرم ابریشم از جنوب چین وارد شد و این کار در تخصص زنان بوده است از نظر مذهبی اعتقاد به جادوگری داشتند و آئینهای مخصوص انجام می دادند که عواید این مراسم و نذورات بین شاه و حاکم هر منطقه تقسیم می شد ارواح کوه – دریا – نهرها- ارواح محلی – خدایان زمینی و آسمانی را ستایش می کردند پرستش ارواح نیاکان از این زمان درچین رایج شد و تا به امروز ادامه دارد و همینطور پرستش قهرمانان افسانه ای ،یعنی جنگجویان قدیمی که تبدیل به خدایان می شدند و جنبه تقدس پیدا می کردند.