سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مالزی ، تور لحظه آخری و ارزان مالزی ، کوالالامپور و سنگاپور

مساحت سنگاپور چقدراست؟ بهترین مراکز خرید سنگاپور کدامند ؟سنگاپور یکی از شهر های کشور مالزی است،کشور مالزی همه سالاله توریست های زیادی را پذیرا می باشد این به علت آب و هوای و مردم و جاذبه های دیدنی خوب مالزی می باشد مردم مالزی خیلی خونگرم و بااحترام با توریست های کشورهای مختلف برخورد می کنند. هزینه زندگی در کشور مالزی چقدراست؟ دانشگاه های معتبر مالزی کدامن؟ مالزی درچه سالهایی رشد اقتصادی داشته است؟

سنگاپور شهری کوچک در انتهای شبه جزیره مالایا از شرق به تنگه مالاکا و از شمال به مالزی منتهی می شود.مساحت این شهر بالغ بر 682 کیلومتر امروز به یک مرکز مهم صنعتی، بانکداری، تجاری و توریستی و یکی از مهمترین بنادر در جهان با بیش از 600 خط دریایی و هوایی تبدیل شده است.1300 بانک بین المللی و محلی امروز این کشور را به یک کانون مهم تجاری و مالی مبدل کرده است.

وجود اقوام مختلف با تضادهای فرهنگی، ادیان متنوع، اماکن دیدنی بسیار زیبا و هتلهای شیک و مجلل سالانه جهانگردان بی شماری را به این کشور جلب می کند.فرودگاه چانگی سنگاپور، یکی از بزرگترین و گرانترین فرودگاه‌های این کشوراست که موفق به کسب جایزه بهترین فرودگاه جهان نیز شده است.

استفاده از تاکسی و مترو متداول ترین روش برای جابجایی در شهر سنگاپور می باشدتاکسی ها در سنگاپور متنوع هستند و همگی آنها از تاکسی متر استفاده می نمایند. براساس نوع اتومبیل کرایه تاکسی ها متفاوت می باشدد.

بیشترین تعداد تاکسی ها نیسان و تویوتای کرون هستند که بسیار فراوان به چشم می خورند.سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد. پیش از توافق اروپایی، جایی که الان به عنوان سنگاپور شناخته می‌شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در مصب رودخانه سنگاپور بود. سنگاپور به مهم‌ترین مراکز تجاری و نظامی بریتانیا شده است و هم اکنون نیز ارتش بریتانیا وظیفه امنیت ملی این کشور را بر عهده دارد.

در فاصله جنگ جهانی دوم سنگاپور که هنوز مستعمره بریتانیا بود، توسط ژاپن اشغال می‌شود. سرانجام در یک ضد حمله بزرگ که وینستون چرچیل آن را بزرگترین هزیمت بریتانیا نامید، سنگاپور در سال 1945 میلادی به انگلستان رسید.هجده سال بعد در سال 1963 سنگاپور استقلال خودش را از بریتانیا بدست آورد.

کدام تور مالزی بهتر است؟ آیا تور ارزان مالزی استقبال بیشتری نسبت به تور لحظه آخری داشته است؟؟

این شهر در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان است و از زمان استقلال در سال 1819، به یکی از پررونق‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده و امروز یکی از پرترافیک‌ترین بندرهای دنیاست.

این شهر شبیه یک باغچه بزرگ است که در میان درخت ها و بوته هایش خیابان و کوچه کشیده شده است. انواع گیاهان استوایی با چیدمانی زیبا و هوشمندانه چهره جذابی به خیابان ها و بزرگراه های شهر داده اند. این شهر نقطه بایر و برهوتی ندارد. یکی از زیباترین و تمیزترین پایتخت های دنیا در جهان این شهر است که گویی از اول با یک مدل معماری شهری به دنیا آمده است.

ساختمان ها به دلیل محدودیت های کنترل ترافیک هوایی نباید بیشتر از 280 متر ساخته شوند و این باعث به وجودآمدن ساختمان های بلند و سازگار از نظر ارتفاع و مدل شده که افق آن را بی همتا کرده است.

سه ساختمان با ارتفاع دقیق 280 متر و 5 ساختمان دیگر با ارتفاع بالای 200 متر در این شهر به چشم می آید. ساختمان ها عموما به رنگ روشن هستند و پهنای وسیعی از فضاهای سبز در اطراف مرکز شهر وجود دارد. این شهر جنوب شرق، قطعا در نوع خود بی نظیر است. جمعیت 8 میلیون نفری آن به عنوان ساکنان شهری بزرگ هم اکنون میزبان گردشگران بسیاری هستند.