سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ارمنستان تور لحظه آخری و ارزان ارمنستان و ایروان

تور ارمنستان تور لحظه آخری و ارزان ارمنستان و ایروان
مالیات

عموما مالیات هم در قیمت ها محاسبه می گردد به جز مواردی در هتل ها. پولی که بابت غذا در رستوران می‌پردازید مالیات و دستمزد را هم شامل می‌شود ولی خیلی از آمریکایی‌ها برای پیشخدمت هزینه‌ای اضافی پرداخت می‌کنند. باید بدانید که پرداخت دستمزد، اجباری نیست بلکه به الویت‌ها و حسن نیت فردی شما بر می‌گردد. اگر مایل هستید که درتور ارمنستان دستمزد اضافی پرداخت کنید، می‌توانید به پیشخدمت 500 درام (3000 تومان) یعنی حدود یک دلار بپردازید.
آداب و رسوم خرید
عموما چانه زدن در ارمنستان متداول نیست البته برای خرید های بزرگ سعی می شود تا قیمت را کاهش دهند. اگر به رستوران و یا یک کافه رفتید حتما سوال کنید زیرا بعضی از رستوران ها هزینه گارسون را جدا حساب می کنند و بعضی با خدمات حساب می کنند پس باید سوال کنید که آیا هزینه گارسون نیز در منو قید شده است یا خیر.

ارمنستان
موزه‌های تور ایروان

موزه‌های ایروان معمولا از ساعت 9 یا 10 صبح تا 5 یا 6 عصر باز هستند. اگر به طور اتفاقی در فصل اردیبهشت به ایروان سفر کردید، می‌توانید در شب‌موزه حضور داشته باشید. شب‌موزه مراسمی جالب برای تمام ایروانی‌ها، آمریکایی‌ها و توریست‌هاست. در شب‌موزه تمام موزه‌ها تا نیمه‌ی شب باز هستند و لازم نیست بابت بازدید هیچ پولی پرداخت کنید.
دخانیات

مصرف دخانیات در اماکن عمومی به کلی ممنوع است اما ارمنستان یکی از بالاترین نرخ های استفاده از دخانیات در اروپا را دارد. در کافه‌های سرباز اگر زیر سیگاری دیدید، می‌توانید سیگار بکشید.

ارمنستان
سلامت در ارمنستان

ارمنی‌ها مردم مهمان‌نوازی هستند و ممکن است آنقدر غذا جلوی شما بگذارند که چندساعتی مشغول خوردن شوید. بهتر است حد خوردن را رعایت کنید وگرنه دچار دل درد و بیماری‌های پرخوری می‌شوید. غذاها و آب این کشور سلامت و کیفیت بسیار خوبی دارند و از این نظر مشکلی نخواهید داشت.


مهاجرت به کانادا

نکات مهم مهاجرت به کانادا

اگر تصمیم بر مهاجرت به کانادا را دارید پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه لازم و کافی نموده تا روند انجام اقدامات اولیه لازم برای مهاجرت شما ، روان تر و با سرعت بیشتری انجام گیرد . پس این نکات هرچند کوچک و جزئی را جدی بگیرید :
1. در زمان تکمیل فرم‌های مربوط به مهاجرت ، اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد و مدارک لازم مثل شناسنامه و کارت ملی ، سند ازدواج ، گواهی پایان خدمت ، پاسپورت ، مدارک تحصیلی ، سوابق کاری ، و ... را همراهتان باشد که همان لحظه فرم ها را بدون مشکل پرکنید و اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک خواسته شده را بدون هیچ کم و کاستی ارسال کنید .

از آنجا که اداره شهروندی و مهاجرت کانادا ، مدارک غیر از زبان انگلیسی یا فرانسوی نباشد را نمی‌پذیرد ، بسیار اهمیت دارد که تمامی مدارک فارسی را با مراجعه به یک  دارالترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه کنید . توصیه می‌شود حداقل 2 نسخه از ترجمه هر مدرک را داشته باشید و همیشه یک کپی از پرونده‌ای که ارسال کرده اید را در اختیار داشته باشید ، زیرا فرایند کسب اقامت دائم کانادا معمولا زمان زیادی می برد و شما همیشه باید به خاطر داشته باشید که چه اطلاعاتی را ارسال کرده اید و چه تغییراتی در پرونده شما اتفاق افتاده است تا در هنگام ارسال اطلاعات تکمیلی یا در زمان مصاحبه احتمالی به تناقض گویی دچار نشوید.
2.    بعد از اقدام به مهاجرت و ارسال فرم‌های تقاضا ، اگر ارسال اطلاعات یا مدارک دیگری را از شما در خواست کردند ، موارد درخواستی را در اسرع وقت تهیه کرده و نسبت به فرستادن آن اقدام نمایید . مسئولان بررسی کننده پرونده ، از شما انتظار دارند که مدارک و اطلاعات درخواستی را هرچه سریعتر در اختیارشان قرار دهید و ممکن است پرونده را تنها در بازه زمانی مشخصی در جریان نگه دارند و هر گونه سهل انگاری از سوی شما در این زمینه می‌تواند روند بررسی پرونده را به تاخیر بندازد . در نتیجه صبور باشید و هرآنچه را که درخواست می‌شود به سرعت آماده و ارسال کنید.
3.    کوچکترین تغییر در وضعیت و شرایط زندگی خود مثل (تغییر آدرس محل کار یا سکونت ، ازدواج یا طلاق ، تولد نوزادی جدید در خانواده ، و...) را در اسرع وقت به اطلاع دفتر ویزا برسانید . در ارائه اطلاعات دقت کافی کنید و به هیچ وجه دروغ نگویید یا اطلاعات متناقض ارائه نکنید.
4.    همیشه به شیوه ای برنامه ریزی شده مهاجرت به کانادا و روشمند عمل کنید و سعی کنید گام‌های خود را مطابق فرایندی که تعریف شده است بردارید و مرحله به مرحله پیش بروید . هیچ وقت تلاش نکنید که اطلاعات  یا مدارک اضافه‌ای که درخواست نشده است را ارائه کنید.
5.    در طول مدت زمانی که منتظر بررسی پرونده خود هستید ، از زمان حداکثر استفاده را بکنید و روی نقاط ضعف خود از جمله تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی و یا در صورتی که  به ایالتی فرانسه زبان مهاجرت می‌کنید ، روی مهارت زبان فرانسه کار کنید . تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه ، مهمترین ابزار برای بنای یک زندگی موفق در کانادا می باشد.
5.    و در نهایت ، از همه مهتر این موضوع می باشد که در تمام مراحل ، رویکردی مثبت داشته باشید و با اعتماد به نفس گام بردارید.