سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ارزان دبی ,تور دبی لحظه آخری, امارات , ابوظبی

در این مقاله بهترین روش برای بدست آوردن یک تور ارزان دبی را شرح می دهیم و مقداری در مورد یکی از جاذبه های این منطقه صحبت می کنیم  تور ارزان دبی را با ما تجربه کنید.

هتل سه ستاره و زیبای فونیکس در موقعیت مکانی مناسب ، در دبی قرار گرفته و به میهمانان خود اتاق های راحت و تمیز با امکانات متنوع رفاهی ارائه می دهد. این هتل دارای 80 اتاق می باشد. تور ارزان دبی را با ما تجربه کنید.

با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم بهره ببرند. یک ارایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن استفاده نمایید. هتل فونیکس یکی از بهترین هتل های دبی است که می توانید آن را رزرو کنید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود در آن سپری کنید.
 
هدایا وسوغاتی های خود را نیز می توانید از فروشگاه های موجود در هتل تهیه نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق های پاک و بدون سیگار ، انبار بار و چمدان ، بار مخصوص تنقلات ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه ، روزنامه ، گاوصندوق و محل مخصوص کشیدن سیگار اشاره کرد.

اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان گرامی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. خدمات اتو کشی، چشمه آب گرم، خانه داری، خدمات تورها، خدمات کفش و واکس، خشکشویی، سرویس اتو شلوار، سرویس مستخدم، صرافی، فکس و کپی و لباسشویی نیز در هتل موجود می باشد .

هتل فونیکس دبی

هتل فونیکس دبی

این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما عرضه می کند. هتل به صورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان است. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز می باشند.

این هتل سه ستاره تا فرودگاه دبی تنها 20 دقیقه با خودرو فاصله دارد.
       

هتل تیم اسکوار دبی

هتل تیم اسکوار به صورت شبانه روزی وبا خدمات ویژه وامکانات استاندارد پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد. این هتل دارای 47 اتاق می باشد .اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق الکترونیکی، مجهز می باشند.

اتاقها مرتب و تمیز می باشند و بصورت شبانه روزی نظافت می شوند. خدمات خشکشویی ولباسشویی نیز در هتل تیم اسکوار موجود می باشد. ازدیگر خدمات این هتل می توان به مرکز تناسب اندام ، مغازه ها ، صندوق امانات ، مطبوعات ، انتقال فرودگاه ، دربان و آسانسور اشاره کرد .

 

اتومبیل کرایه نیز طبق خواسته میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. دسترسی به اینترنت بی سیم در محدوده های عمومی این هتل به گونه ‌ای فراهم شده است که می توانید از آن به خوبی استفاده نمایید. از میان هتل های معروف دبی می توان به مواردی نظیر هتل ابن بتوته گیت و هتل هبتور گرند اشاره کرد.

 هتل تیم اسکوار دبی

هتل تیم اسکوار با توجه به امکانات در رده ی یک مسافرخانه یا هتل دو ستاره به حساب می آید، بنابراین نسبت به هزینه ها کیفیت بالایی دارد. ناگفته نماند یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که اماده ارایه خدمات به شما مهمانان گرامی می باشد.

اوقات فراغت خود را نیز می توانید به خواندن روزنامه بپردازید و یا در فعالیت های باشگاه بدنسازی موجود در هتل شرکت کنید. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

کارکنان مهربان و با دقت هتل، بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 دقیقه با خودرو می باشد.