سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ارزان روسیه ,تور روسیه لحظه آخری, مسکو , سن پترزبورگ

شاید یکی از دلایل رفتن به یک تور ارزان روسیه ودیدن این کشور به دلیل محبوبیت این کشور می باشد این سرزمین طبق آمار از دوست داشتنی ترین کشور های جهان می باشد تور ارزان روسیه را با ما تجربه کنید.

کشور روسیه واقع در اوراسیا ،از محبوب ترین کشور های دنیا ست که زبان رایج این کشور روسی میباشد .همچنین در این کشور 27 زبان دیگر رایج است .اکثر مردم موقعیت ها و فرهنگ کشور روسیه را میشناسند اما در واقع یکسری حقایق در مود این کشور وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست .

1- راه آهن سیبری
طولانی ترین راه آهن به همه راه های سراسری دنیا ورودی دارد و بنابراین دلیل راه آهن سیبری طولانی ترین راه آهن دنیا شناخته شده است. این راه آهن از مسکو شروع به حرکت میکنه و از آسیا میگذرد و بعد از آن به ولادی وستک میرسد که نشان دهنده پایان سفر طولانی است .
سفر در این راه آهن بدون توقف 152 ساعت و 27 دقیقه میشود.این راه آهن یکی از حقایق جالب روسیه است .

نکات و حقایقی جالب در مورد روسیه
2-بزرگترین مک دونالد دنیا
بزرگترین رستوران ها در روسیه واقع شده اند این مک دونالد معروف با داشتن 700 صندلی بزرگترین مک دونالد دنیا شناخته شده است و یک ساختمان بزرگتر که دارای 1500 صندلی ست برای المپیک 2012 مورد در لندن ساخته شده بود اما به طور موقت بود و بعد از افتتاح در کل تعطیل شد.

3-تعداد زنان در برابر مردان
تعداد مردان به دلیل شرکت در جنگ جهانی دوم حدودا ده میلیون کمتر از تعداد زنان در روسیه هستند .

4-حلقه ازدواج
روس ها بر حسب سنت حلقه را در انگشت حلقه دست راست خود می اندازند و کشورهایی مانند اکراین ،آلمان ،اتریش ،هند و... از این سنت پیروی میکنند .

5-خرافات در مورد گل
در کشور روسیه مردان به هیچ وجه به زنان خود گل نمیدهند چراکه معتقدند دادن گل به همسر با بدشانسی همراه است و تشییع جنازه در پی دارد.

6-بزرگترین کشور منطقه
کشور روسیه باداشتن 17075400 مساحت بزرگترین کشور منطقه ست و یک نهم کل جهان را در بر میگیرد . مساحت روسیه حدودا 1.5 برابر ایالات متحده ست .

7-محل زندگی پولدارها
مسکو دارای 74 میلیاردر است که این شهر را به محبوب ترین شر دنیا برای زندگی آن ها تبدیل کرده است . در واقع مسکو دارای بیشترین میلیاردر نسبت به دیگر شهرهای دنیاست.

8-دومین تولید کننده بزرگ نفت دنیا
عربستان صعودی با تولید روزانه 10900000 بشکه نفت مقام اول را دارد و روسیه با تولید روزانه 9900000 بشکه در مقام دوم قرار گرفته است.
البته پیشبینی شده است که سال 2020 آمریکا از هر دوی این کشور ها پیشی میگیرد .

9-سرعت وسایل نقلیه
سریع ترین وسیله نقیله متروی مسکوست که در ساعات شلوغی هر 90 ثانیه برنامه ریزی شده و روزانه 9 میلیون مسافر با این مترو تردد میکنند .
متروی سن پترزبورگ نیز عمیق ترین وسیله نقلیه جهان است که در عمق صد متری ساخته شده است .

10-فرهنگ دست دادن
روس ها معتقدند که در درگاه دست دادن برای آن ها بدشانسی می آورد بنابراین هرگز در درگاه بایکدیگر دست نمیدهند .